اجاره ماشین

اجاره ماشین ایرانی،اجاره ماشین ارزان تهران،اجاره ماشین بدون چک،اجاره ماشین لوکس ارزان،اجاره خودرو لوکس

 

 

سفری خوش با خدمات امداد باتری

 

امروزه بیشتر مسافرت ها و سفرها برای آسایش و راحتی انسان ها با امداد باطری خودروها و ماشین های شخصی انجام میشود و برای دست یابی به نقاط بکر و دست نیافنتی کشور نا گزیر مجبور به سفر با خودرو میشویم و در ضمن با تولید روز افزون خودرو ، توسط کمپانی های خودرو ساز و به سبب افزایش تقاضای خرید و استفاده از خودرو و افزایش روز به روز تردد خودرو در سطح شهر و جاده های بین شهری، استفاده از خودرویی که ساخت خوب داشته باشد و خدمات پس از فروش آن همیشه در دسترس و عالی باشد را انتخاب میکنیم. در این راستا ، ایجاد یک سازمان منسجم و کارآمد در زمینه امدادرسانی و تامین آرامش و اطمینان خاطر برای دارندگان خودرو یک نیاز ضروری و قطعی می باشد .همانگونه که میدانید، شرکت های امداد خودرویی شبه دولتی منحصرا" به دارندگان خودروهای تولیدی داخل، خدمات امدادی را در قالب گارانتی ( يكساله )  ارائه می کنند و ارائه خدمات به تولیدات سایرکمپانی های خودرو سازی و خودروهای خارج از گارانتی و خدمات پس از فروش به صورت نامطلوب ، سازمان نیافته و با هزینه های بالا انجام می گیرد . بر این اساس، امداد خودرو تلاش میکند تا بر اساس توانمندی و حضور فعال خود با ارائه راه حل های به روز در زمینه حل اين مشکلات سفری ایمن همراه با آسودگی خاطر را به ارمغان آورد.

 

وجود خدمات جاده ایی برای هر کشور وتولیدکنندگان خودرو ها لازم و ضروری است در سفر ها به دلیل حجم بالای ترافیکی و به اصطلاح خوب آب بندی نشدن خودرو ها و اطلاعات کافی نداشتن از باتری خودرو ،زمان تعویض و رسیدگی به آن،بیشترین خرابی های خودرو به دلیل کار نکردن باتری خودرو است حال اگر در بیابان باشیم و دسترسی به تعمیرگاه نداشته باشیم تکلیف چیست؟ آنگاه بفکر امداد باطری جاده ایی میفتیم.که امروزه بیشتر تولیدکنندگان صنعت خودرو امداد باتری را راه اندازی کرده اند.

 

آشنایی با باتری خودرو:

 

 باتری خودرو جعبه ای است که انرژی الکتریکی را به نقاط مختلف ماشین منتقل می کند. به عبارت دیگر باطری منبع ذخیره برق خودرو است که وظیفه انتقال دادن نیروی الکتریکی به سایر قسمت ها را بر عهده دارد. باتری هر از چندگاهی یکبار نیاز به تعویض دارد. معمولاً صاحبان خودرو، در هنگام خرید و انتخاب باتری خودرو، اغلب این سؤالات را بارها در ذهن خود مرور کرده اند:

 

واقعاً چه نوع باتری برای خودروی من مناسب است؟!

 

بهترین مارک باطری ماشین به طور کلی چیست؟!

 

بهترین مارک باتری خودرو به طور خاص برای پراید چیست؟!

 

برای فهمیدن جواب این سؤال یک راه مطمئن وجود دارد. آن راه هم تست دینام به وسیله دستگاه مخصوص می باشد. یک نیروی کارکشته و متخصص می تواند به وسیله تست کردن دینام شما را در انتخاب نوع باتری مناسب برای خودرویتان یاری کند. باتری یکی از اصلی ترین اجزاء خودرو محسوب می شود و به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که باتری مناسب با خودروی خود را انتخاب کنیم.

 

فاکتورهای مؤثر در انتخاب باتری خودرو

 

1- ولتاژ باتری ماشین

 

ولتاژ باتری نشان قدرت برق باتری می باشد. بیشتر باتری های موجود در بازار و مناسب خودرو دارای برق 12 ولت می باشند.

 

2- آمپراژ باتری خودرو

 

آمپر باتری میزان ذخیره برق موجود در باتری می باشد. کارخانه خودروسازی، آمپراژی را به عنوان حداقل آمپر مجاز برای باتری خودروی تولیدی خود تعیین می کند که بسته به نوع خودرو بین 35 تا 220 آمپر متغیر می باشد. در صورتی که هیچ گونه تجهیزات مصرف کننده برق اضافی، مانند باند، ساب ووفر، آمپلی فایر روی ماشین نصب نباشد، همان آمپراژ اعلام شده توسط خودروساز، کفایت می کند. در غیر این صورت باید متناسب با نیاز خود یک باتری با آمپراژ بالاتر را در نظر بگیرید.

 

3- قیمت باطری ماشین

 

باتری‌ های مختلف با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند. اما این نکته را در نظر بگیرید که قیمت پایین برخی باتری‌ ها نشان از کهنه و یا بازیافتی بودن آنها دارد. همچنین عوامل زیادی بر روی قیمت باتری خودروی تاثیرگذار است که در جای خود و به صورت جداگانه توضیح داده خواهد شد.

 

4- خشک بودن یا تر بودن باطری خودرو

 

دو نوع باتری در بازار موجود است: باتری خشک و باتری تر. باتری خشک از هر نظر مناسب تر و ایمن تر است و تنها مزیت باتری تر، ارزانتر بودن آن می باشد.

 

5- ابعاد فیزیکی باتری اتومبیل

 

ابعاد فیزیکی باتری باید به گونه ای باشد که به صورت کامل در محفظه مخصوص خود فیت شود و به صورت محکم قرار گیرد.

 

6- کشور سازنده و مارک یا برند باطری اتومبیل

 

باتری های خودرو موجود در بازار ایران، ساخت کشورهای کره جنوبی، ایران، ترکیه و چین است. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی از بابت پیدا کردن بهترین مارک باتری خودرو یا به عبارت دیگر بهترین برند باتری ماشین وجود ندارد. باتری های تولید داخل (برندهای ایرانی) و همچنین باتری های ساخت کشور ترکیه از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشند.

 

7- تاریخ تولید باتری

 

باتری ماشین در اثر شارژ و دشارژ شدن فرسوده می شود و به همین دلیل تاریخ تولید باتری، چندان تاثیری در کیفیت آن ندارد، اما در عین حال، تاریخ تولید جدیدتر، از هر لحاظ انتخاب مناسب تر و بهتری خواهد بود.

 

8- توان الكتريكی باتری

 

توان الکترویکی خروجی برق باتری خودرو است که ترکیبی از ولت و آمپر می باشد. برای انتخاب باتری خودرو در نظر داشتن دو توان الکتریکی مختلف الزامی است:

 

الف- حداقل توان الکتریکی لازم برای به حركت در آمدن استارت خودرو در دماي پايين (18- درجه سانتيگراد) که به آن قدرت استارت زنی هم گفته می شود. به عبارت دیگر باتری چه قدر نیرو با ولتاژ مورد نظر که معمولا ۱۲ ولت است- می تواند خارج کند.

 

ب- مجموع توان الكتريكی مورد نیاز مصرف كننده های مختلف در داخل خودرو (در زمانی كه موتور خاموش است)

 

با توجه به شرایط فوق در هر خودرو باید نسبت به تهیه باتری برای آن اقدام نمود.

 

 9- شاخص CCA (آمپراژ باتری ماشین در هوای سرد)

 

در صورتی که در محیطی مثل شهر اردبیل زندگی می کنید که آب و هوای آن سرد است شاخص CCA باتری ماشین اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ بنابراین وقتی قصد دارید باتری ماشین خود را عوض کنید در هنگام خرید و انتخاب باتری خودرو دقت کنید که باتری جدید نرخ CCA بیشتری داشته باشد. جایگزین کردن باتری قدیمی با باتری که CCA کمتری دارد می تواند باعث افت عملکرد ماشین شود.

 

 زمان تعویض باتری خودرو چه زمانی است؟

 

 

تشخیص به موقع زمان تعویض باتری خودرو حائز اهمیت است چرا که باطری خودرو یکی از قطعات کلیدی ماشین است که در صورت خرابی، قطعاً مشکلات زیادی را برای راننده‌‌ ایجاد می‌کند. بسیاری از رانندگان فراموش می‌کنند که باتری خودرویشان به اواخر عمر خود نزدیک شده است. اطلاع از زمان تعویض باتری خودرو، یکی از موارد مهمی است که رانندگان خودرو باید از آن‌ حتماً اطلاع داشته باشند. اگر حواستان به این موضوع عمر باتری خودرو باشد می‌توانید ریسک خرابی را در بین راه کاهش دهید.

 

تشخیص به موقع زمان تعویض باطری ماشین

 

حداکثر عمر باطری‌ ماشین (Car Battery Life)، در شرایط ایده آل و استاندارد بین چهار تا پنج سال می باشد. توجه به این نکته ضروری است که زمان گفته شده یعنی 4 تا 5 سال، حداکثر عمر طبیعی یک باتری خودرو در شرایط ایده آل و استاندارد است نه در هر شرایطی! به عبارت دیگر در شرایط غیراستاندارد و غیر ایده آل، وضعیت کاملاً متفاوت بوده و حداکثر عمر باطری خودرو از این هم کمتر است. منظور از شرایط ایده آل شرایطی است که در آن باتری خودرو، تحت حرارت خیلی پایین یا خیلی بالا و تکان و ضربه قرار نگرفته باشد. در دنیای واقعی که اطراف ما، شرایط کمتر با شرایط استاندارد و ایده آل انطباق دارد. مثلاً چنانچه شما در یک منطقه گرمسیری مثل بندرعباس، زندگی می‌کنید؛ در برخی از ایام سال، باتری خودروی شما دمای بسیار بالایی را در محیط تجربه می کند. یا اگر در یک منطقه سردسیری مثل اردبیل زندگی می کنید نیز در طول سال باتری تحت دمای بسیار دمای بسیار پایین قرار می‌گیرد. این مساله به شدت سلامت باتری را تحت تاثیر قرار داده و عمر آن را کاهش می‌دهد. پس به طور کلی نتیجه می گیریم که باتری‌ خودرو در کشور ما به ندرت در شرایط ایده آل و استاندارد قرار دارد و به همین دلیل عمر کمتری از میزان اعلام شده‌ (4 تا 5 سال) خواهند داشت.

 

علائم فرارسیدن زمان تعویض باتری ماشین

 

یکی از بهترین علائم فرا رسیدن زمان تعویض باتری ماشین، این است که باتری، در حالت شارژ کامل (برای مثال پس از طی کردن یک مسافت طولانی) نتواند دوباره پیشرانه را روشن کند. البته این احتمال هم وجود دارد که مشکل مذکور به دلیل ایراد در مدار شارژ باتری رخ داده باشد؛ اما اگر از سلامت سیستم شارژ باتری خودرو اطمینان دارید، قطعاً باتری خودروی شما در حال احتضار بوده و باید به فکر تعویض باتری باشید. بنابراین باید به دقت چک شود، تا مطمئن شوید. هر مکانیکی می‌تواند این عیب‌یابی را برای شما انجام دهد. اگر در این مورد شک دارید می‌توانید از یک مکانیک کمک بگیرید. در این صورت دیگر می‌توانید از روشن شدن خودروی خود برای چندین سال مطمئن باشید.

 

باتری ها در چند ساعت شارژ می شوند؟  شارژر باتری ها دارای انواع و اندازه های مختلف است، که برای موتور سیکلت، اتومبیل و قایق ساخته شده اند. هدف آن کمک به حفظ شارژ باتری در زمانی که باتری برای مدت طولانی استفاده نشده است می باشد. شارژر را در فروشگاه لوازم خودرو، یا فروشگاه لوازم یدکی مانند Sears یا Wal-Mart یا به صورت آنلاین در سایت های مختلف از جمله J.C. Whitney خریداری کنید. اگر مطمئن نیستید که به کدام شارژر نیاز دارید ، از فروشنده در صورت آگاهی ، بخواهید تا به شما کمک کند.

 

شارژ باتری های خودرو

 

باتری های خودرودر صورتی که به طور کامل تخلیه شده باشد ، شارژ کامل آن ممکن است تا 20 ساعت طول بکشد. طول زمان به رتبه) RC ظرفیت ذخیره سازی) بستگی دارد . یک باتری با RC 60 و 2 آمپر می تواند در 20 ساعت شارژ شود، در حالی که یک باتری با یک امتیاز RC 60 با 30 آمپر ممکن است شارژ کامل آن تنها یک ساعت طول بکشد.

 

باتری تراکتور

 

باتری های موتور سیکلت و تراکتور ها با یک معیار) AH آمپر ساعت) زمانسنجی می شود . یک باتری AH 12با 2 آمپر به طور معمول حدود 7 ساعت طول می کشد 70 % باتری را دوباره شارژ کند . یک باتری مشابه AH 32 با 2 آمپر، به 18 ساعت برای شارژ کامل نیاز دارد.

 

باتری های دریایی

 

چرخه عمیق (باتری دریایی) بر اساس AH سنجیده می شود . استفاده از باتری های چرخه عمیق تنها با 2 آمپر توصیه نمی شود. باتری چرخه عمیق با AH 55 و 6 آمپر می تواند در 10 ساعت شارژ شود، در حالی که یک باتری مشابه با 105 AH و 30 آمپر برای شارژ حدود 4 ساعت طول می کشد.

 

 اطلاعات کلی

 

شارژر شما باید به تنظیمات نوع باتری (مانند 6 یا 12 ولت) مجهز باشد. سایر ویژگی ها ممکن است شامل یک سوئیچ درجه بندی )برای آمپر(، تایمر و سوئیچ خودکار یا دستی باشد. هنگامی که از شارژر خود استفاده نمی کنید، باید گیره ها را تمیز کنید و آن ها را در مکان خشک قرار دهید.

 

 ایمنی و اخطار

 

همه سوئیچ ها را بررسی کنید تا با ولت و آمپر مورد نیاز شما هماهنگ باشد . مطمئن شوید که گیره منفی (مشکی( را به قطب منفی باتری وصل کرده اید و اول این اتصال را برقرار کنید . سپس گیره مثبت (قرمز) را به قطب مثبت باتری وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که قطب ها را جا به جا وصل نکرده اید . هنگامی که هر دو اتصال به درستی انجام شد، شارژر خود را روشن کنید و پس از اتمام شارژ، شارژر را جدا کنید . هنگام کار با باتری ها برای محافظت از چشم ها و صورت خود در صورت تخلیه در صورت انفجار از عینک ایمنی استفاده شود.

 

امداد خودرو چگونه خدمات ارائه میدهد؟

 

 

1-خواست باتری

 

با تلفنهای امداد باتری شرکت سازنده خودروتماس بگیرید و با استفاده از مشاوره رایگان مشاوران شرکت بهترین باتری را برای خودرو خود سفارش بدهید

 

2اعزام باتری ساز

 

یک باتری ساز به سمت شما اعزام می شود و در کمتر از 45 دقیقه در محل شما خواهد بود تا مشکل را برطرف نماید

 

3نصب رایگان باتری خودرو

 

تکنیسین باتری ، باتری جدید با گارانتی را برای شما بطور رایگان نصب نموده و مشکل استارت خوردن ماشین شما را برطرف می نماید

 

+نوشته شده در چهار شنبه 16 تير 1397برچسب:,ساعت17:15توسط pars | |

همه چیز در مورد پروتز سینه

 

-         پروتز سینه چیست؟
پروتز سینه یک شکل سنتی مصنوعی است. عموما پروتز سینه برای خانم ها ، کاربرد زیبایی دارد ولی گاهی نیز،  برخی از افراد مجبور به استفاده از پروتز سینه می شوند.
تصمیم به استفاده از پروتز سینه یک تصمیم بسیار شخصی است و بر اساس سلیقه، خواسته و سبک زندگی افراد و... می باشد.

گاهی خانم ها برای بازسازی سینه در اثر بیماری هایی مثل سرطان سینه نیاز به استفاده از پروتز پیدا می کنند.

گاهی نیز صرفا جهت بزرگ تر شدن و زیباتر شدن اندام ها به دنبال استفاده از پروتز هستند.

- انواع پروتز سینه
در یک تقسیم بندی کلی پروتز های سینه به دو دسته ی موقتی و دائمی تقسیم می شوند.

پروتز های موقت که عموما در خارج از کشور رواج بیشتری دارند؛ محصولاتی هستند که در فروشگاه ها به فروش می رسند و به شکل و فرم سینه هستند و در اشکال،اندازه ها و رنگهای مختلفی می باشند. نحوه استفاده از آنها نیز به کمک سینه بند می باشد.

و پروتز های دائمی همان چیزیست که در کشور ما تحت عنوان پروتز سینه شناخته شده است و از طریق جراحی در بافت بدن قرار می گیرد.

 

 

- پروتز موقت سینه ‏
پروتز موقت ، یک شیء نرم و سبک است که در داخل لباس یا داخل سینه بند قرار می گیرد.

- پروتز دائمی  سینه
پروتز دائمی در ظاهر، وزن و حتی لمس شبیه به یک سینه ی طبیعی است.

معمولا پروتز ها از جنس سیلیکون ساخته می شوند.

شاید در ابتدا، بعد از انجام این عمل فرد مقداری احساس سنگینی در سینه ها کند. ولی به مرور برایش عادی می شود .
اگر تمایل به انجام پروتز سینه دارید؛ توصیه می شود حتما به متخصین با تجربه در این حوزه مراجعه کنید .

جراح متخصص ماهر علاوه بر اینکه به خوبی می داند چگونه پروتز را به بهترین شکل در بدن شما جای دهد، بهترین نوع پروتز را به شما توصیه خواهد کرد .
علاوه بر این نحوه درست مراقبت های بعد از عمل را به شما آموزش خواهد داد.
بعد از جراحی پروتز سینه توصیه می شود همسرتان یا یکی از نزدیکان در کنارتان باشند و از شما مراقبت کنند.
پروتزهای سینه ؛ وزن و راحتی آن ها

وزن پروتز سینه مسئله ایست که اخیرا مورد توجه واقع شده است.  مطالب سنتی بیشتر بر این مسله متمرکز بود که پروتز می بایستی وزنی شبیه سینه ی طبیعی داشته باشد.

اما یافته های جدید بیشتر بر مسئله ی وزن کمتر پروتز سینه متمرکز هستند.
در هر حال، با پیشرفت علم و تکنولوژی قطعا روش ها و گزینه های بهتری برای بهبود کیفیت زندگی مردم ایجاد می شود.

در تمام صنایع همین مسئله صدق می کند. زمانی که محصول جدیدتری به بازار می آید مصرف کنندگان در می یابند که گزینه های بهتری هم می توانند داشته باشند. 
و این پیشرفت های تکنولوژیکی، رفتار مصرف کننده و ادراکات وی را تغییر خواهد داد.

- مسائل جدید پیرامون وزن پروتز سینه

علل پزشکی وزن سبکتر
از نقطه نظر علمی، در حال حاضر چندین عامل پزشکی وجود دارد که پروتز سبک وزن تر را تأیید می کنند.

مثلا زنان بالای 60 سال که دارای بیماری تراکم استخوان هستند، برای کاهش شتاب پوکی استخوان بهتر است پروتز های سبک تری داشته باشند.
علاوه بر این، در برخی بیماری ها نیز، بیماران بهتر است از پروتز سبک وزن استفاده کنند. زیرا پروتزهای سنگین ممکن است فشار بیش از حدی بر گره های لنفاوی بالای استخوان ایجاد کنند.
آیا من نیاز به پروتز سینه دارم؟
بسیاری از بانوانی که در اثر سرطان سینه ، یک سینه یا هر دو را از دست داده اند ؛ به کمک پروتز سینه می توانند تعادل بدن شان را مجدد به دست آورند.

پروتز سینه سیلیکونی، وزن و فرمی شبیه سینه طبیعی دارد. و یکی از مزایای آن اینست که به بدن شما کمک می کند تا دوباره متقارن و متعادل شود.

 

مزایای داشتن پروتز سینه چیست؟
استفاده از پروتز سینه یک انتخاب شخصی است.

بسیاری از بانوان که در اثر جراحی مجبور به تخلیه سینه ها می شوند؛ به کمک پروتز می توانند فرم سینه طبیعی را دوباره بدست آورند.

علاوه بر این مورد؛ بسیاری از خانم ها به دلایل صرفا زیبایی شناختی تصمیم به استفاده از پروتز سینه می گیرند.

شاید یکی از مزایای پروتز سینه در خصوص بسیاری افراد، افزایش اعتماد بنفس فرد باشد.

-         دوران نقاهت پس از پروتز سینه چقدر است؟

تا حد زیادی این مسئله به حال عمومی خود فرد بستگی دارد.

معمولا پس از انجام جراحی پروتز سینه، فرد از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت و استراحت را در خانه طی می کند.

در این دوران داشتن یک همراه و حامی بسیار مهم است.

 

 

-         نکاتی در خصوص انتخاب پروتز سینه
پروتزها در انواع مختلفی از شکل و اندازه وجود دارند و از موادی ساخته می شوند که برای حرکت، لمس و وزن  تقریبا شبیه به سینه طبیعی باشند.

انتخاب نوع و سبک پروتز هم یک مسله شخصی است و بستگی به سبک زندگی و سلیقه فرد دارد و هم یک مسئله پزشکی است!

یعنی باید در خصوص آن با جراح ماهری مشورت کنید تا سایز و فرم مناسب بدن تان را به شما معرفی کند.
اکثر پروتزها از سیلیکون ساخته شده اند که یک ماده ژل مانند نرم است.
پروتزهای فوم نیز موجود است. پروتز فوم سبک تر است.

برخی از پروتزها با دانه های پلی پروپیلن پر شده است.

توضیحاتی در خصوص بهبودی پس از عمل:

دوران نقاهت و بهبودی سینه ، چندین هفته طول می کشد.

طبیعی است در این دوران کمی کبودی و سوزش داشته باشید.

بهبودی تان تا حد زیادی به ساختار و فیزیولوژیک بدن تان نیز بستگی دارد.

در مورد بازگشت به فعالیت های عادی و روزمره مثل ورزش، رانندگی و... حتما با جراح تان مشورت کنید و نظر وی را جویا شوید.

طبیعی است چند هفته ای باید به طور کامل استراحت کنید.

سوالات متداول در مورد پروتز سینه :

-         ماندگاری پروتز سینه به چه صورت است؟

-         پروتز های جدید نسبت به نمونه های قبل با دوام تر و دائمی در نظر گرفته می شوند.

-         و تا زمانیکه مشکلی برای پروتز ایجاد نشود؛ نیازی به تعویض ندارد.

گاهی این تعویض پروتز به سلیقه شخصی اتفاق می افتد و مشکل از پروتز نیست.

مثلا فرد بنا به خواست و سلیقه خودش سایز بزرگتری را برای سینه ها طلب می کند. در نتیجه پزشک ناچار است با تعویض پروتز، سایز بزرگتری برای وی جاساز کند.

زنان شیرده و پروتز سینه:

در طول دوران بارداری و شیردهی نمی توان پروتز سینه برای فرد قرار داد.

حداقل 6ماه پس از قطع شیردهی می توان دست به این عمل زد.

در صورت اقدام عجولانه ممکن است در اثر غدد شیردهی فرم سینه مجدد برهم بخورد و تغییر کند.

آیا پروتز ها پاره می شوند؟

خطر پارگی پروتز ها در برند های معتبر و نسل های جدید پروتز کم است اما در مجموع در صورت پارگی پروتز، پروتز تخلیه می شود.

آیا محدودیت خاصی برای انجام عمل پروتز سینه وجود دارد؟

محدودیت سنی خاصی در این خصوص وجود ندارد. منتها بایستی رشد سینه کامل شود . علاوه بر این دوران بارداری و شیردهی نیز منع انجام این عمل می باشد .

در سایر موارد، ممنوعیت خاصی وجود ندارد. مگر به صلاحدید و تشخیص پزشک.

رابطه پروتز سینه و سرطان سینه چیست ؟

آیا پروتز سینه می تواند سبب ایجاد سرطان در فرد شود؟

در مطالعات انجام شده هیچ رابطه ای بین پروتز سینه و سرطان یافت نشده است . همچنین مدرکی نیز دال بر سرطان زا بودن پروتز های سینه وجود ندارد.

فردی که پروتز سینه انجام داده است بایستی چکاپ ها و بررسی های دائمی از سینه اش انجام دهد.

و اگر برای عکس برداری و بررسی های خاص سینه، مراجعه نمود بایستی داشتن پروتز را به مسئول آزمایشگاه اطلاع دهید تا با بررسی بیشتر و دقیق تر به انجام آزمایشات تان بپردازد.

         مراقبت های بعد از انجام پروتز سینه:

        به دستورات جراح تان در خصوص مراقبت های بعد از عمل به خوبی گوش کنید.

        دارو ها و آنتی بیوتیک هایتان را به موقع و درست مصرف کنید.

        در مورد انجام ورزش ها وفعالیت های سنگین نیز احتیاط کنید و بدون اجازه ی جراح تان به این فعالیت ها نپردازید.

 پروتز سینه یا تزریق چربی؟

کدام روش بهتر و کاراتر است؟

برای افزایش سایز سینه ها دو روش رایج پروتز سینه و نیز تزریق چربی وجود دارد.

با توجه به شرایط تان و خواسته و ترجیح خودتان همچنین صلاحدید جراح تان، یکی از روش ها به شما توصیه می شود.

حجم چربی ای که در تزریق چربی به سینه تزریق می شود؛ محدود می باشد . علاوه بر این سایز پروتز نیز به همین صورت است.

جراح با بررسی بافت و ساختار پوست، بدن و... تان سایز پروتز مناسب تان و یا میزان چربی مجاز تزریقی را به شما توصیه می کند.

هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاصی دارد .

پروتز سینه ماندگار تر است.

پروتز سینه ، رایج تر است.

تزریق چربی نقاهت کوتاه تری دارد و هم چنین راحت تر است.

درد بعد از عمل وجود دارد یا خیر؟

درد بعد از پروتز سینه کاملا طبیعی است.

مصرف داروهایتان را طبق دستور پزشک انجام دهید.

بعد از پروتز سینه تغییر در حس سینه وجود دارد یا خیر؟

تغییر در احساس نوک سینه وخود سینه؛ ممکن است رخ دهد . ولی معمولا این مسئله در کوتاه مدت طبیعی است.

آیا پروتز سینه مانع بارداری و شیر دهی است؟!

خیر. پروتز سینه مانعی جهت حاملگی و یا شیردادن به نوزاد ایجاد نمی کند و کسی که توان تولید شیر کافی دارد با پروتز هم می تواند شیر تولید کند.

مراقبت های خاص بعد از عمل چیست؟

بعد از عمل پروتز سینه به هیچ عنوان اشیاء سنگین بلند نکنید و یا نکشید.

هر چقدر در دوران بهبودی بیشتر استراحت کنید و به دستورالعمل های جراح گوش کنید زودتر و بهتر بهبود می یابید.

چه کسانی بهترین نامزد انجام پروتز سینه هستند؟

کسانی که مشکلات ظاهری و عدم تقارن در سینه ها دارند،

کسانی که سینه های کوچکی دارند،

کسانی که اختلاف سایز در سینه هایشان دارند،

کسانی که در اثر بارداری و شیردهی سین ههایشان دچار مشکل و تغییر شده است؛

و...

چنین کسانی می توانند کاندید انجام پروتز سینه باشند.

چگونه جراح پروتز سینه را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب جراح تان، لازم است صلاحیت علمی و مدارک وی و همجنین تجربه ی عملی وی را بررسی کنید.

علاوه بر این نمونه کارهای ایشان را بررسی کنید.

اگر در خصوص پروتز سینه سوالی داشتید؛ می توانید با کلیینیک زیبایی دکتر محسن فدایی تماس بگیرید:

02188873550-09101414089

هم چنین می توانید ما را در اینستاگرام به آدرس @drfadaeiclinic  و تلگرام به
آدرس @drfadaeiplastic دنبال کنید.

 

+نوشته شده در شنبه 2 تير 1397برچسب:,ساعت23:8توسط pars | |

کاربرد حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی دو مدل از کاربردی ترین و بهترین حفاظ های دیوار هستند که برای تمامی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. این دو مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای طراحی شده اند که با نصب و اجرای آن ها بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها گردید. این مدل از حفاظ ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای رنگ، سایز، ارتفاع و تراکم های مختلفی هستند و به همین جهت می توان مطابق با نیاز و سلیقه به منظور خرید آن ها اقدام کرد. حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی هر دو با الهام از طبیعت طراحی شده اند. به منظور طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی از شاخ گوزن الهام گرفته شده است و به منظور طراحی حفاظ بوته ای از بوته های خاردار بیابانی بهره گرفته می شود.

برقراری امنیت با حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزن به واسطه آن که با تراکم و ارتفاع بسیار بالایی تولید شده اند، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می باشند. به واسطه ضریب امنیتی که این محصول داراست، می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. استفاده از نرده بوته ای و حفاظ شاخ گوزني این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن و منحصر به فرد دسترسی یافت و از این طریق تمامی فعالیت ها را به نحو مطلوبی انجام داد. این دو مدل از حفاظ دیوار را می توان برای تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالا حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی از مدل حفاظ های دیواری است که با بهره گیری از باکیفیت ترین و بهترین نوع از فلز تولید شده است. به واسطه کیفیتی که این مدل از حفاظ روی دیوار از آن برخوردار هستند، می توان در مدت زمان طولانی آن ها را مورد استفاده قرار داد.

 

 

+نوشته شده در سه شنبه 26 تير 1397برچسب:,ساعت20:34توسط pars | |

خرید و فروش معدن و مواد معدنی

خرید و فروش معدن و مواد معدنی از طریق فرم های موجود در سایت معادن ایرانی به آسانی و با اطمینان خاطر انجام می پذیرد. معادن متعددی در کشور ایران واقع شده است زیرا کشور ما دارای شرایط جغرافیایی بسیار خاص و منحصر به فردی می باشد. این معادن دارای مواد معدنی مختلفی هستند که هریک از ویژگی های خاص و کاربرد متفاوت برخوردار می باشند. معادن ایران به واسطه برخورداری از شرایط خاصی که دارا هستند، سهم عمده و قابل توجهی از مواد معدنی را دارا می باشند. این معادن سالانه امکان استخراج حجم بالایی از مواد معدنی را فراهم می آورند که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و صادرات آن ها نیز به کشورهای متعددی صورت می پذیرد. خرید و فروش معدن از اقدامات بسیار حساسی است که به منظور انجام آن باید با متخصصان با تجربه در این زمینه مشورت نمود.

مواد معدنی

سایت معادن ایرانی کلیه موارد معدنی از جله سنگ آهن، زغال سنگ، فلدسپات، روی، مس، کائولن و سیلیس را باکیفیت بسیار بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. مواد معدنی از مهم ترین مواد اولیه برای بسیاری از صنایع مختلف هستند و به همین جهت تهیه آن ها از اقدامات بسیار ضروری محسوب می شود که به آن به میزان قابل توجهی اهمیت داده می شود. به طور مثال می توان اشاره نمود که سنگ آهن ماده اولیه به منظور تولید فولاد می باشد و کائولن نیز ماده معدنی بسیار ارزشمند و منحصر به فردی است که در صنایع کاغذ سازی، داروسازی، سرامیک سازی و چینی سازی نقش بسزایی را ایفا می نماید. مس نیز از فلزات بسیار کاربردی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته است.

 

+نوشته شده در جمعه 22 تير 1397برچسب:,ساعت11:57توسط pars | |

دانلود کتاب آموزش وایرشارک Wireshark آنالیزگر پکت در شبکه به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش وایرشارک Wireshark آنالیزگر پکت در شبکه به زبان فارسی

کتاب آموزش وایرشارک Wireshark آنالیزگر پکت در شبکه به زبان فارسی . وایر شارک یا Wireshark یک نرم افزار کد باز می باشد که از سیستم عامل لینوکس وارد ویندوز شده و اسم قبلی این نرم افزار Ethereal می باشد. این نرم افزار یکآنالیزگر پکت در شبکه می باشد. همانطور که می دانید این نرم افزار Wireshark پکت هایی که در شبکه رد وبدل می شوند و با دام انداختن آنها را مورد پردازش قرار می دهد . Wireshark (کوسه ای در سیم) در حقیقت برنامه ای رایگان و منبع آزاد است که  امکان troubleshooting و analysis پرتوکول های ارتباطی را فراهم می سازد،.در واقع کار اصلی این برنامه بوجود آوردن شرایط و ابزار آلاتی می باشد که به شما امکان آنالیز کردن اطلاعات وروردی به یک دستگاه نظیر روتر و یا هر دستگاه ارتباطی دیگر را می دهد.ان برنامه دارای قابلیت های زیاد می باشد که در ادامه به ان پرداخته می شود.Wireshark (کوسه ای در سیم) در حقیقت برنامه ای رایگان و منبع آزاد است که  امکان troubleshooting و analysis پرتوکول های ارتباطی را فراهم می سازد،.در واقع کار اصلی این برنامه بوجود آوردن شرایط و ابزار آلاتی می باشد که به شما امکان آنالیز کردن اطلاعات وروردی به یک دستگاه نظیر روتر و یا هر دستگاه ارتباطی دیگر را می دهد.

عنوان کتاب: کتاب آموزش وایرشارک Wireshark آنالیزگر پکت در شبکه

نویسنده: میلاد کهساری الهادی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۵

حجم فایل: ۷٫۵ مگابایت

 

کلمات کلیدی: کتاب آموزش وایرشارک, آموزش Wireshark, آنالیزگر پکت در شبکه, آموزش وایرشارک, آنالیزگر پکت, میلاد کهساری الهادی, دانلود کتاب آموزش وایرشارک Wireshark آنالیزگر پکت در شبکه, Wireshark آنالیزگر پکت در شبکه, دانلود Wireshark, وایرشارک

+نوشته شده در چهار شنبه 20 تير 1397برچسب:,ساعت19:53توسط pars | |

راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل

 

راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل

راهکارهایی جهت تشخیص باطری اصلی موبایل

دوستان امروز قصد داریم روش هایی رو بهتون یاد بدیم تا حدودی بتونید باطری اصلی رو تشخیص بدید.

چند تا نکته اول مبحثمون براتون توضیح میدم که به قرار زیر است:

1-کلیه باطری های موبایل در کشور و کارخانه های چین تولید می شوند و چیزی بنام ساخت ژاپن و کره و ویتنام غیره وجود ندارد این تنها برچسب دور باطری هاست که متفاوته و وارد کننده ها به سلیقه خودشون اونو سفارش میدن

2-مورد دومی که خیلی مهم است اینه که وارد کننده باطری هنگام سفارش چه کیفیتی و چه سلی و چه میلی امپری به صورت واقعی برای باطری های خود انتخاب کرده باشد به طور مثال باطری گوشی سامسونگ s4 ظرفیت 2600 میلی امپر داره که متاسفانه اکثر وارد کننده ها جهت پایین امدن قیمت خرید باطری اقدام به پایین اوردن سل و ای سی های باطری در شرکت سازنده می کنند که جای گذاشتن 2600 میلی امپر اقدام به جایگزین کردن 1500 امپر واقعی می کنند ولی همان پوسته و روکش باطری اصلی رو به دور باطری می پیچونن با این کارشون کیفیت باطری به شدت پایین میاد.

3-باطری های اصلی سامسونگ و سونی و غیره بعد از تعویض کیفیت سابق خودشون بدست میارن در صورتی که الان با وجود باطری های کیفیت پایینی که تو بازار وجود داره هیچ وقت دیگه بعد از تعویض مثل سابقشون نمی شوند.ما این اطمینان رو به شما خواهیم داد که پس از تعویض بتونید کیفیت سابق باطریتون داشته باشید.

4-به هیچ عنوان شما قادر نخواهید بود از روی ظاهر باطری کارایی اونو تشخیص بدید ولی ما در اینجا روش هایی رو به شما اموزش می دهیم که تا حدود زیادی قادر به تشخیص اصل بودن باطری از تقلبی باشید.

روش اول(تشخیص از طریق NFC موجود در باری):

باطری  های جدید زیر پوسته خودشون یه برچسب سیاه رنگ بنام NFC دارند که کار انتقال اطلاعات با فاصله کم و استفاده از شاژر بی سیم را میسر می سازند که باطری های اورجینال حتما باید این رو داشته باشند در صورتی که باطری غیر اورجینال فاقد NFC می باشد به طور مثال باتری اصلی نوت ٤ دارای ماهیت nfc  می باشد برای درک بهتر مطلب باطری رو پوسته بیرونیش رو جدا کردیم و داخل عکس بهتون نشان میدهیم به عکس زیر توجه کنید:

ORG NFS

همین طور که در عکس بالا مشخص است این صفحه مشکی زیر پوسته همان NFC می باشد

حالا به عکس پایین توجه کنید :

COPY1

در این عکس می بینید که زیر پوسته باز شده این باطری خالی از NFC است در واقعا این همان باطری غیر اورجینال است که شما با باز کردن پوسته باطری می تونید ببینید NFC واقعا زیر پوسته باطری خریداری شده شما وجود دارد یا نه

این روش فقط در باتری های سامسونگ کارایی دارد و قابل استفاده در مدل های لومیا مثلا باتری لومیا 950 xl نمی باشد

روش دوم(هک شدن سل سامسونگ رو بدنه فلزی باطری)

در این روش باز باید پوسته باطری رو جدا کنیم این بار باید به طرف دیگر باطری توجه کنیم در باطری های اصلی روی بدنه فلزی باطری نوع سل استفاده شده در باطری رو به صورت تورفتگی روی قسمت فلزی باطری هک شده است که نشان از سل استفاده شده در باطری می باشد.بهترین سل برای باطری سل سامسونگ است در عکس زیر می تونید جزییات کامل را مشاهده کنید

ORG HACK

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید اسم سامسونگ به صورت لاتین روی بدنه باطری هک شده است حالا به عکس باطری غیر اصلی توجه کنید که نوشته حالت برچسپی و چاپی دارد و خبری از هک شدن نوشته نیست

COPY2

دوستان عزیز با استفاده از این دو روش می تونند اصل بودن باطری خودشون تشخیص بدند.

نکته : بعضی سایت روشی معرفی کرده بودند این بود که در صورتی که سریال روی باطری با AA شروع شود وتاریخ داشته باشد اون باطری اصلیه ما این روش را بطور کلی رد میکنیم چون این فقط پوسته است و به دلخواه وارد کننده طراحی میگردد.

خیلی از دوستان تماس می گیرند تاکید دارند فلان نوشته روی باطری اصلی باید نوشته شده باشه این کاملا غلط است پوسته دور باطری یا همان استیکر با نوشته های روی باطری فابریک گوشی یکیه باشه دلیلی بر اصل بودن نیست این پوسته می تونه دور هر باطری پیچیده بشه باطری کپی با استیکر اصلی وجود داره که دقیقا نوشته های روی باطری با باطری فابریک یکسان است ولی فیک هستند.فقط و فقط از داخل باتری می شه فهمید کیفیت چطوره ببینیم باطری از چه سلی و چه ای سی و کانکتوری ساخته شده به هیچ وجه نوشته روی باطری اصلا اهمیتی ندارد و هنگام استفاده و شارژ نگه داشتن و استفاده مشخص میشه باطری چه کیفیتی داره

جهت خرید باطری اورجینال به این قسمت مراجعه گردد.

توجه:کابران عزیز می توانند در صورت نارضایتی از محصول ظرف دو هفته اول محصول را مرجوع و کل هزینه پرداختی خود را بدون هیچ قید و شرطی پس بگیرند.

+نوشته شده در دو شنبه 11 تير 1397برچسب:,ساعت13:39توسط pars | |

نرم افزار حسابداری

برای سهولت در کار حسابداران، نرم افزار های حسابداری مختلفی تولید شده که کاربر بر اساس نیاز و کسب و کار خود یک نرم افزار حسابداری را برای امور مالی و حسابداری خود بر می گزیند.

حسابداران نیز همچون سایر مشاغل دیگر بدنبال نرم افزاری ساده و آسان در عین حال کارآمد برای کسب و کار خود هستند، تهیه گزارشات تحلیلی، ثبت اسناد و اظهار نامه مالیاتی هر چند به ظاهر ساده به نظر می رسد ولیکن امری پیچیده است، از این رو نیاز به یک نرم افزار حسابداری که تمامی استاندارد های یک سیستم مالی در عین سادگی را داشته باشد دارند.

نرم افزار حسابداری قیاس برای کسب و کارهای کوچک و متوسط یک نرم افزار مالی و حسابداری مناسب، کارآمد و ساده است که تمامی نیاز های کاربران و مدیران، به یک نرم افزار حسابداری بازرگانی برطرف می کند.

از ابزار های موجود در نرم افزار حسابداری قیاس می توان به:

 کدینگ از پیش تعریف شده، سال مالی، ترازنامه ها و دفاتر مالیاتی، اظهار نامه مالیاتی، گزارشات تحلیلی و ... اشاره نمود که شما را در امر مدیریت و امور مالی کسب و کارتان یاری خواهد نمود.

گروه نرم افزاری قیاس نرم افزار حسابداری تحت وب را نیز ارائه کرده است که یکی از ویژگی های این نرم افزار یکپارچگی در تمامی شعب کسب و کار شما می باشد، بدین نحو که گزارشات تمامی شعب شما بصورت یکپارچه و بر روی یک محیط در دسترس خواهد بود.

نرم افزار حسابداری فقط بر روی یک رایانه و در یک جا قابلیت استفاده را دارد؛ ولیکن شما با نرم افزار حسابداری تحت وب افزون بر تمامی امکانات و ویژگی های نرم افزار حسابداری، بدون محدودیت و در هر زمان و مکان می توانید با دسترسی به اینترنت بواسطه تمام مرورگرها به آن دسترسی داشته باشید؛ حتی اطلاعات نرم افزار مالی و حسابداری خود را با حسابرس تان به اشتراک بگذارید و به سادگی و سهولت به حسابهای خود حتی از را دور رسیدگی کنید.

از ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • انعطاف پذیر و قابلیت تطابق در بسترهای مختلف(ویندوز، وب و موبایل)
  • کاربری ساده و نیاز به آموزش کمتر
  • یکپارچگی با قابلیت ارتباط چندین شعبه به یکدیگر بواسطه اینترنت در یک بانک اطلاعاتی
  • شما می توانید مناسب با کسب وکار و سلیقه تان طراحی نرم افزار حسابداری تحت وب خود را انتخاب کنید.
  • بدون حد و مرز جغرافیایی
  • دارا بودن فضای ابری
  • محیطی ایمن و قابل اعتماد
  • مقرون به صرفه

 

نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس اولین نرم افزار تحت وب کشور برای کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد . از دیگر محصولات گروه نرم افزاری قیاس می توان به نرم افزار انبار داری، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار حسابداری خدماتی، نرم افزار حسابداری خزانه داری و ... اشاره کرد.

در عین حال گروه نرم افزاری قیاس  نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است، که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را نام برد.

 

 

از سری مزایای نرم افزار حسابداری قیاس:

  • امکان ارجاع اسناد به سال مالی جدید و عملیات پایان سال
  • صورتهای مالی و ارائه گزارشات تحلیلی از کلیه شعبات
  • کنترل پروژه ها، مراکز هزینه و ایجاد ساختار تفصیلی شناور
  • مرور و مشاهده وضعیت حساب ها: مقایسه ماهانه، مرور ترکیبی، مرور پله ای و ....
  • ایجاد روزنامه ها و دفاتر مالی
  • صدور اسناد و تغییر ترتیب ساختار حساب ها
  • دارای محیطی کاربر پسند بدون نیاز به آموزش
  • امکان تعریف چندین کاربر
  • امکان تهیه فایل پشتیبان از نرم افزار
  • مرور وضعیت حساب ها همچون مرور ترکیبی، مرور پله ای، مرور ماهان و مقایسه ای
  • مدیریت چک های دریافتنی و پرداختنی با کاربری بسیار ساده
  • استفاده از فرمت های از پیش تعیین شده چک ها ی بانکی
  • پشتیبانی بصورت تیکتینگ

 

 

+نوشته شده در شنبه 9 تير 1397برچسب:,ساعت20:44توسط pars | |

درب ضد سرقت

 

چرا درب های معمولی را با درب ضد سرقت تعویض کنیم؟
درب ضد سرقت امنیت و خیال راحت تری را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد ؛ در نظر بگیرید افرادی که قفل فرمان ماشین و یا قفل پدال برای خودرو خود تهیه می کنند ، با فردی که حتی دزدگیر نیز نصب نکرده است ، تفاوت ندارند ؟
خب در اینجا خودمان را جای سارق فرض کنیم ، آیا دزد در بین چند ماشین پارک شده به سراغ ماشینی می رود که قفل فرمان یا قفل پدال دارد یا ماشینی که حتی دزدگیر هم ندارد؟ بدیهی است که سارق ترجیح می دهد به سراغ ماشینی که زمان کمتری برای او دارد ( ماشین نا امن ) برود چون در سرقت زمان یک فاکتور اصل است .

درب ضد سرقت ، امنیت و منصرف کردن سارق در روزهایی که در منزل نیستیم!!!
بله درست است ، در تعطیلات که به همراه خانواده مشغول خوش گذارانی هستیم و سعی در ایجاد اوقات خوش داریم نباید ذهن خودمان را درگیر افکار منفی کنیم ، اما درب منزل ما به عنوان ورودی و اصلی ترین عنصر برای منصرف کردن سارق می باشد ، آیا این قسمت از خانه ی ما امنیت کافی جهت منصرف کردن سارق را دارد؟
وقتی فرد برای سرقت به درب منزل ما مراجعه می کند در ذهن خود دو دو تا چهار تا می کند ، اگر زمان را برای این درب ضد سرقت بگذارم بهتر است یا اینکه به سراغ خانه ای بروم که درب ضد سرقت ندارد … یقینا با داشتن درب ضد سرقت این تردید را در دل سارق ایجاد می کنید ، در اینجا منزل شما یک قدم از دیگر خانه ها پیش است، درست است خانه شما به خانه ای امن تبدیل می شود وقتی ورودی آن را با درب ضد سرقت پوشش دهید.

+نوشته شده در جمعه 8 تير 1397برچسب:,ساعت19:13توسط pars | |

طرح پیشه

انجام پروژه تری دی مکس، انجام پروژه وی ری، انجام پروژه اتوکد، انجام پروژه راینو، انجام پروژه فتو شاپ، انجام پروژه رندرینگ,پروژه معماری دانشجویی

+نوشته شده در پنج شنبه 7 تير 1397برچسب:,ساعت18:32توسط pars | |

بهترین تولیدی حفاظ روی دیوار

صنایع فلزی کاوه تولیدی بهترین مدل از حفاظ روی دیوار است که این محصول را در انواع مدل و طرح ها به بازار عرضه نموده است. این کارخانه با استفاده از بهترین نوع از فلز برای تولید محصولات خود سبب شده تا بتوان در بازه زمانی طولانی این محصولات را مورد استفاده قرار داد. همچین می توان اشاره نمود که صنایع فلزی کاوه به منظور رنگ آمیزی حفاظ روی دیوار نیز از رنگ های ضد زنگ بهره گرفته است تا بتوان در شرایط آب و هوایی مختلف از این محصول بهره مند شد.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

یکی از مدل حفاظ های روی دیوار که به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد، حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی می باشد. این مدل از حفاظ ساختمان از طراحی بسیار خاص و زیبایی برخوردار است و از همین جهت می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها موجب تضمین امنیت ساختمان های مختلف گردید. حفاظ شاخ گوزني به واسطه تراکم و ارتفاع بالایی که داراست، مانع از ورود افراد ناخواسته به داخل ساختمان های مختلف می گردد. این مدل از حصار دیوار از تنوع رنگی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

حفاظ روی دیوار بوته ای

حفاظ بوته ای یکی از مدل حفاظ های است که به واسطه طراحی و ساختاری که از آن برخوردار می باشد، افراد بی شماری را شیفته خود نموده است. این محصول با الهام از بوته های خاردار بیابانی طراحی شده است و به واسطه همین امر می توان با نصب و اجرای آن موجب شیک تر شدن نمای ساختمان های مختلف گردید. حفاظ روی دیوار بوته ای از مدل حفاظ های است که به واسطه ساختارش قابل نصب و اجرا بر روی تمام مدل دیوارها می باشد.

حفاظ روی دیوار سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای دارای طراحی بسیار ساده ای است و به صورت یک، دو و سه طراحی تولید شده است و همین امر سبب شده تا بتوان از آن برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف بهره مند شد. این محصول به گونه ای تولید شده است که از نصب ساده و آسانی برخوردار است و به واسطه همین امر قبل و بعد از اسکان در ساختمان می توان به منظور اجرای آن اقدام کرد.

وبلاگ کاوه

 

+نوشته شده در دو شنبه 4 تير 1397برچسب:,ساعت1:10توسط pars | |